Forums  Gender Selection Gender Prediction Gender Disappointment Gender Odds

Nederlandse dames (Wilma_five?) gezocht die het dieet doen van Gender-Consult!

Joined 6-May-12

6-May-12 9:14 am
Hoi Dames! Ik ben moeder van drie jongetjes, waaronder een tweeling, en zou zoals zovelen hier ook graag nog een meisje krijgen! Ik ben op zoek naar dames die het dieet en de timing doen via Gender-Consult van Annet Noorlander! Ik snuffel hier al een tijdje rond en heb wel al gelezen dat er dames zijn die het gedaan hebben en dat er dames (Wilma_five) zijn die hier momenteel mee bezig zijn! Ik ga zelf namelijk ook binnenkort beginnen en zou het leuk vinden om tijdens deze periode wat contact te hebben met dames die in hetzelfde schuitje zitten! Het zal vast niet makkelijk zijn en het lijkt me prettig om elkaar te kunnen steunen! Ik hoor graag wat van iemand! Groetjes!

Aimee

Joined 27-Jan-12

Top Poster
Gold

Gold Membership

7-May-12 10:51 am

Hallo ESVictorie,

Ik kan je helaas geen steun bieden wat het meisjes dieet betreft ( ik heb een dochterje en will nu dolgraag een zoontje!), maar ik wou alleen even zeggen dat ik het leuk vind om wat meerdere Nederlanders op deze website te zien! In elk geval, veel success met alles!

HeartsBaby Bear Girl2011 Baby Bear Girl2013

Most postinest poster

Joined 9-Jan-06

Forum Leader Top Poster
Gold

Gold Membership

7-May-12 4:39 pm
Welcome!  I hope the person you are looking for finds this post Happy
ddddds
My IG Blog.................... 7 Sway Factors: Diet, pH, Minerals, Hormones,
Swaying E-book .............................Ions, Supplements and Timing
...........................................................They are all linked together
Other diets:

A girl for me...please!!!

Joined 13-Oct-08

Top Poster
30-May-12 4:22 am

Toevallig dat ik hier weer even kijk en je post zie!

Tegenwoordig zit ik op de website.  We hebben daar onder het high tech public forum een Nederlands hoekje.

Het Nederlandse hoekje; welkom deel 2!

Daar kun je mij en vele andere vinden. Sommigen doen het dieet van Annet en andere gaan bijv. naar Cyprus. Een grote groep twijfelt nog of wacht nog.

Baby Boy(2002) Baby Boy(2005) Baby Boy(2007) Baby Boy(2009) Baby Boy(2010)

Due with a Baby Bear Girl July 2013

Joined 17-May-09

17-Jun-12 5:23 am
hoi! Ik ben al een tijdje niet meer op ingender geweest, vandaar dat ik nu pas je reactie zie en kan reageren! Ik hoop dat je deze reactie leest! Doe jij op dit moment nog aan het dieet, of ben je al zwanger? Ik zou graag ervaringen met je delen en/of uitwisselen!
Page: of 1