Forums  Gender Selection Gender Prediction Gender Disappointment Gender Odds

clinique genesis questions

Joined 21-Dec-11

21-Dec-11 6:38 am
I am French mom of 4 boys and wish to go to chypre to have a girl. I look for moms who were to make a fiv choice of the sex to genesis. What is that really the rate of success is as well high as the private hospital claims him(it)? Forgive I my approximate English thank you in advance. Kiss

Joined 18-Nov-11

Top Poster
21-Dec-11 7:32 am
.

Joined 21-Dec-11

21-Dec-11 12:41 pm
good morning Daphne, I thank you for your explanation. j 'ai 30 years and you you have what age? I hesitate with the crête I do not know too much between fertilycrete and genesis.fertilitycrete is less dear but if c 'est less dependable I prefer paying a little more a lot and be pregnant. I cross fingers for your next try.Merci d'avoir écrit en français Tu es française? kiss

Joined 21-Dec-11

21-Dec-11 12:42 pm
merci d'avoir écrit en français Daphne :) tu es française?

Joined 2-Mar-11

Top Poster
21-Dec-11 3:51 pm
Hi fkiss, succesrates doesn't say you anything. All clinics have their own succes rates. It's not uniform because all have their own definition. What is succes? Is succes just implantation or is succes a live birth? It also has to do with age and a lot of luck! I know woman who are over the 40 who are preg on the first time. I know als woman who are in their 20 who dont get pregnant at all. AIso i know woman in their 20 who first got pregnant but have a miscarriage after a few weeks. You can't predict!!!! It's important to choose a clinic were you read/hear good stories about and you have to have good feeling about the clinic. For me it was important that I always speak to the doctor in person and not just somebody who helps the doctor. But keep in mind you have no guarantees with ivf despite the clinic you choose!

Joined 21-Dec-11

22-Dec-11 3:35 am
Hi Lisvna, Thank you very much. I am conscious that it is the risk of taking(setting)... The problem it is because it is a heavy financial investment if in the final there is no baby and we can make more than two attempts. The private hospital genesis seems to me the most serious private hospital of chypre in this domain And I think that it is on them that I am going to rely.

Joined 2-Mar-11

Top Poster
22-Dec-11 6:02 am
I think Genesis is the best option in whole Cyprus!

Joined 18-Nov-11

Top Poster
22-Dec-11 6:04 am
.

Joined 21-Dec-11

22-Dec-11 6:57 am
thanks lisvna, You consolidated me in what I thought. You soon leave in genesis?

Joined 21-Dec-11

22-Dec-11 7:07 am
Merci bien Daphne joyeux noël à toi et ta famille aussi. Je comprends pourquoi tu écris si bien le français :))). merci pour toutes tes précisions. J'ai contacté quelques cliniques mais toutes te promettent que leur technique est la meilleure. Mon choix s'arrête sur genesis et je vois que sur le forum vous êtes unanimes sur leurs compétences. Niveau fertilité je ne pense pas avoir de soucis j'ai eu mes 4 garçons dès le 1er cycle d'essai.une chance! tu as combien d'enfants?

Joined 18-Nov-11

Top Poster
22-Dec-11 7:19 am
.

Joined 21-Dec-11

23-Dec-11 2:28 am
coucou Daphne, Je suis désolée pour cette perte, j’imagine sans mal la douleur ressentie... Je ne sais pas pour Mme Bruni, ici en France c'est tabou et mal vu de vouloir choisir le sexe de son enfant surtout pour la première dame de France mais moi aussi je pense qu'elle n'a pas laisser faire la nature surtout à son âge :). Merci de tes conseils pour le nord de Chypre.J'ai compris que je pouvais les oublier.je suis en contact avec Dr Sawas et compte bien passer par lui. Ce que j'hésite c'est pour le transfert, ne voulant qu'un enfant je ne sais pas si il faut que je me fasse transféré 1 ou 2 embryons.Car si j'ai de meilleures chances avec 2 embryons je ne souhaite pas avoir des jumeaux au cas où les deux embryons s'accrochent.C'est un gros dilemme. Bon réveillon de Noël !!!! Frenckiss

Joined 18-Nov-11

Top Poster
23-Dec-11 3:34 am
.

Joined 21-Dec-11

27-Dec-11 10:42 am
coucou Daphne, Désolée j'arrivais plus à me connecter sur le forum.J'espère que vous avez passé de bonnes fêtes en famille et que papa noël a été généreux cette année :) Je ne sais pas dans ton pays, mais chez nous en France la réduction embryonnaire se fait que pour des triplés et plus mais pas pour des jumeaux.Et s'il y a triplés il t'en enlève qu'un à part s'il y a un risque pour la mère. Je te remercie pour ton conseil. ils t'en ont implanté 4 en même temps d'embryons??? bizzz Frenchkiss

Joined 18-Nov-11

Top Poster
28-Dec-11 2:30 am
.

Page: of 61