Forums  Gender Selection Gender Prediction Gender Disappointment Gender Odds

.....

Joined 2-Mar-11

Top Poster
7-Mar-11 2:19 pm

Joined 17-Aug-10

Top Poster
8-Mar-11 1:00 pm

Hoe heet deze kliniek? Dat zou geweldig zijn!

Joined 2-Mar-11

Top Poster
9-Mar-11 5:59 am

........

Joined 8-Jan-09

Top Poster
9-Mar-11 6:26 am

What does this mean Lisvna?Stick out tongueI'm curious...

Love Ya!Baby Boy-03Baby Boy-05,  Sad Flower-10Sad Flower-11

IVF/PGD #3, DOR 

Moving on...

Joined 2-Mar-11

Top Poster
9-Mar-11 9:52 am
.......

Joined 8-Jan-09

Top Poster
9-Mar-11 12:48 pm
Ah, interesting!

Love Ya!Baby Boy-03Baby Boy-05,  Sad Flower-10Sad Flower-11

IVF/PGD #3, DOR 

Moving on...

Joined 17-Aug-10

Top Poster
9-Mar-11 1:52 pm

Dank je wel, ik heb het gevonden! Ik ben zeer benieuwd naar de prijzen in ieder geval. En met welke kliniek ze gaan samenwerken in Cyprus. Er staat niet waar in Nederland ze gevestigd zijn. Ik heb het gevoel dat deze "kliniek" alleen organiseert (dus hotel, vervoer en communicatie met de kliniek in Cyprus) maar verder geen gynecoloog beschikbaar hebben in Nederland. Wat ik graag zou willen is in Nederland de stimulatie beginnen en dan maar een week naar Cyprus voor de collectie, bevruchting en terugplaatsing. Dit doen veel Engelse vrouwen, die beginnen in Engeland aan de medicijnen, waardoor ze maar heel kort weg hoeven te zijn, een kleine week. Ik zou alleen met deze Nederlandse genderkliniek in zee gaan voor mijn eigen gemak, je wordt opgehaald en alles is georganiseerd, hopelijk hebben ze een goede deal met een hotel en transport waardoor dit goedkoper wordt, en misschien gaat de communicatie wat makkelijker, want de mensen in Cyprus spreken slecht Engels. Misschien hebben ze wel een Nederlandse gynecoloog die wel wilt samenwerken als je PGD wilt doen? Ik zal mijn oog op deze site houden, ik ben zeer benieuwd naar de prijzen!

Ja, ik woon in Nederland en zoals zo veel mensen hier, wil ik graag een meisje. Jij dan?

Joined 2-Mar-11

Top Poster
9-Mar-11 2:40 pm

........

Joined 17-Aug-10

Top Poster
10-Mar-11 2:31 pm

Nou, ik ben zeer benieuwd! Wij gaan de kinderen meenemen, dus wie weet is het beter om 3 weken in Cyprus te zijn? Het zou goed zijn als Cyprus ook Microsort zou krijgen, om de kansen te verbeteren.

Joined 2-Mar-11

Top Poster
9-Apr-11 7:14 am

Hi Indubio,

Heb jij al besloten wat te doen?

Wij nog niet in ons hoofd gaat het zo heen en weer qua beslissing nemen....echt moeilijk!!!

Joined 14-Jan-11

15-Apr-11 5:40 am

hey lisvna en indubio,

ik ben van Belgie en ook al eens aan het rondkijken voor PGD of MS (ook voor een meisje, ben nu 6 maanden zwanger van 2de jongen). wat vinden jullie van al die verschillende klinieken in cyprus, verschillen die prijzen zo hard? gaat de genderkliniek met 1 ziekenhuis werken of meerdere?

Joined 2-Mar-11

Top Poster
15-Apr-11 2:45 pm
voor zover ik begrepen heb gaat die met 1 werken maar dat is een goede vraag en die kunnen we natuurlijk aan Bert van Delen stellen ;). Volgens mij is Genesis (voor zover ik weet) de duurste maar daar zit spermaselectie al bij in in de prijs (geen microsort maar een nieuwe techniek van de kliniek zelf). dr Kilani in Farah spreekt mij ook aan maar volgens mij doet de Genderkliniek daar op dit moment nog geen zaken mee maar ook dat kunnen we natuurlijk vragen want die is toch goedkoper dan Cyprus. Ik moet ook even goed op een rijtje krijgen welke klinieken er op cyprus nou precies zijn. Het voordeel van met de genderkliniek in zee te gaan is dat je via hun al het voorwerk kunt doen bij artsen in Nederland of Belgie wat ik begreep en anders moet je die weer zelf zien te vinden en wat zeg je dan tegen die artsen? Dannicka aan welke kliniek zit jij te denken? Welke is volgens jou het goedkoopst? Indudio hoe is het met jou? Al een besluit gemaakt? Leuk hier meiden te ontmoeten die Nederlands praten! Zullen we elkaar op de hoogte houden? Misschien kunnen we veel van elkaar leren!

Joined 14-Jan-11

16-Apr-11 6:23 am

Ik ben idd blij dat er Nederlands word gesproken, maar vooral de Engelstalige afkortingen verwarren mij hard haha. Het is een voordeel dat de genderkliniek alles wat kan regelen want om zo zelf naar een gynaecoloog te stappen zie ik absoluut niet zitten! Ik heb nog geen idee van klinieken, ben alles ook nog niet lang aan het bekijken daarom. Hier op de site worden vooral de Amerikaanse klinieken gepromoot maar denk ook dat dit vooral is doordat de meesten hier ook Amerikaans zijn? Dan zou het stom zijn om naar Cyprus ofzo te gaan maar zou toch graag wat meer resultaten van de Europese klinieken horen, weet jij er?

Ik vind het vooral spijtig dat de Belgische kliniek opgedoekt is dat was handiger :p

Hoe gaan jullie dit financieel aanpakken? Kan me voorstellen dat niet iedereen pakweg 10.000 euro ofzo op een rekening heeft staan...

Joined 2-Mar-11

Top Poster
16-Apr-11 1:50 pm
Ja dat engels is ook niet mijn sterkste kant, ik laat regelmatig mijn man vertalen ;) dr Potter wordt erg gepromoot en ik geloof dat hij ook echt goede resultaten heeft. Maarja daar wordt dus geen microsort meer gedaan en ik denk dat ik dat (of zoiets wat er op lijkt) dus wel zou willen om de kansen op een meisje te vergroten en dan nog ivf en pgd.....stel voor dat je ivf en pgd doet en dat er dan geen of geen goede meisjesembryos zijn en alleen maar jongetjes overblijven (dat kan ook namelijk). Ik denk dus dat Amerika dan afvalt voor mij ook vanwege de hoge kosten.....aan de andere kant hebben ze ook klinieken met een geldteruggarantie (maar dan nog lijkt het mij duurder dan cyprus). Ja de belgische was handiger voor jou voor mij niet :P ik weet alleen niet waar de Genderkliniek nu gevestigd is eigenlijk......en daarnaast ik hoorde van Bert dat de methode die in de oude kliniek gehanteerd werd toch ook niet helemaal betrouwbaar was. Jammer dat het niet bij ons gedaan mag worden want dat vliegen daar kijk ik tegen op vooral omdat je precies op tijd weg moet enzo ivm je ovulatie. Tja en die succesrates die kan je opvragen bij de klinieken zo uit mijn hoofd weet ik ze niet. Maar het is moeilijk te zeggen want tja wat is nou een succesvolle behandeling? Is dat dat de vrouw een levende baby gebaard heeft of dat ze wel zwanger is geworden maar een miskraam heeft gekregen of een chemische zwangerschap? Wat is nu de definitie van succes,,,,,,,,en daarnaast hoeveel embryos planten ze in in 1 behandeling en wat er dan blijft zitten is dat dan een succes en als de andere het dan niet haalt hoe benoemen ze dat dan? pffffff zo moeilijk allemaal..... Wij hebben er gewoon voor gespaard en voorlopig blijven we dat doen omdat we natuurlijik niet weten of het in 1x gaat lukken. Wanneer ben je uitgerekend eigenlijk? Heb je voor je 2e zoontje geswayed voor een meisje? Of maakte het je niet uit wat de 2e werd?

Joined 14-Jan-11

16-Apr-11 2:54 pm

Ik vind idd ook dat Amerika op zich al een heel dure reis is dus is dat echt de laatste optie voor ons... dat vliegen en plannen is volgens mij een hele opgave want ja je moet toch weten of de medicatie enzo werkt en wanneer je juist een eisprong zal hebben, bij de ene is dit later dan de andere eh... tja en de definitie van succes, ik denk toch dat ieder uiteindelijk een gezond kind (van het gewenste geslacht) op de wereld wil zetten eh :) Zou jij als het zover is meer dan 1 embryo terug laten plaatsen? Heb je al iets gehoord van Bert van de prijzen? want ik neem aan dat de microsort en IVF/PGD samen een pak duurder is of valt dat mee? Ik heb nog tijd zat om te sparen haha ben voor juli uitgerekend en nee wij hebben niet geswayed, had er eerlijk gezegd ook niet bij stilgestaan ofzo maar zou niet graag 3 jongens hebben heb me altijd gezien als een meisjesmama (soms heb je zo een gevoel eh) maar ben wel heel gelukkig met mijn knul(len). Al was ik wel heel ongelukkig toen we hoorden dat de 2de ook een jongen zou worden, kan er soms nog voor huilen (maar zie hem wel graag hoor heb alleen het gevoel dat er iets mist) snap je dat een beetje?

Hoelang zijn jullie hier al over aan het denken? En wat denk jij dat 1 poging zal kosten (met med. + reis etc bij)

Ik ben wel blij dat ik hier eens over kan praten haha 

Page: of 45