Gender Prediction Gender
Disappointment
Forums
& Blogs
FAQ

Page 42 of 44 (659 items) « First ... < Previous 40 41 42 43 44 Next >
  Sort:

Nederlandse kliniek gaat PGD en microsort aanbieden!

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

hoe post ik een foto???????? Het lukt me niet....

Baby Boy boy (2004) Baby Boy boy (2006) Baby Boy boy (2011) Baby Boy boy (2012)

Still Pray for a Baby Girl so bad it hurts every day!!

Wilma_five

A girl for me...please!!!

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

- IG Top Posters (300)IG_Gold

Wilma_five

Onderaan het tekstvlak waar je kunt typen staat "include an image" als je daarop klikt kun je door je computer bladeren en 'm selecteren.

Je mag 'm mij ook mailen, dan zet ik 'm erop!

Baby Boy(2002) Baby Boy(2005) Baby Boy(2007) Baby Boy(2009) Baby Boy(2010)

Due with a Baby Bear Girl July 2013

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

Voila! Ik ben benieuwd! (t is net een kleine alien als je het zo ziet hé!)

12 weken en 4 dagen!

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

Anders deze....

Nou die is helemaal niet duidelijk!

Wilma_five

A girl for me...please!!!

Not Ranked
Girl

Netherlands

Joined 10-13-2008

Posts 648

- IG Top Posters (300)IG_Gold

Wilma_five

aaaaaaahhhhh........wat een frummeltje....Love Ya!

Hij/zij is in ieder geval fotogeniek, kijk precies onze kant op haha!

Maar.....helaas. Voor het geslacht heb je een plaatje van tussen de beentjes nodig (potty shot) of profiel foto van de zijkant. Je moet maar eens kijken op het ultrasound forum en dan bij de "nub shots" van rond de 12 weken, dan kun je misschien vergelijken met wat je zelf hebt gezien. Heb je iets gezien trouwens, een kleine aanwijzing?

Wat is het toch weer een wonder he?

Baby Boy(2002) Baby Boy(2005) Baby Boy(2007) Baby Boy(2009) Baby Boy(2010)

Due with a Baby Bear Girl July 2013

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

So sweet! Ik was de eerste minuten alleen maar weer verbaasd dat dat in mij zit! En dan is het toch de 4e keer. Er kwam ook een soort van tevredenheid over me heen. Ik bedoel, het was niet gepland enzo, dus heb ik me best een beetje druk gemaakt. Ook omdat mijn kans op de het vergroten van het gewenste geslacht nu verkeken was! Maar op het moment dat ik dit weer zag wist ik, het is goed zo. Dit is van mij. Ik heb geprobeerd iets op te vangen, maar in dat ziekenhuis nemen ze ook geen tijd voor je hoor! Huphuphup, meten en klaar. Ze verzuchtte al dat ik dit wilde! Ik wil misschien zelf rond de 15 a 16 weken nog een echo laten maken. De verloskundige zei dat het dan al te zien moet zijn en dan nemen ze echt de tijd voor je! Dus nog even 3 weken wachten. (Tjeemig da's lang!)

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Wat een liefie!!! Wat goed van je dat er rust is gekomen voor je, dat moest vast een lekker gevoel voor je zijn! Nog even een paar weken wachten maar dan weet je het waarschijnlijk!

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009
and an ivf/pgd/spermsort Baby Boy nov 2012 (thank you dr Savvas!)

June 2013 @Savvas: Ivf/pgd/spermsort for a Baby Girl or even Baby Girl Baby Girl

Tammie78

Top 500 Contributor

Joined 01-17-2011

Posts 979

- IG Top Posters (300)

Tammie78

haha wat een eigenwijze friemel LOL. alle baby's op de scans op dit forum liggen zo dat je hun nub kan zien en de jouwe... hihi! hier kan je nog niks van zien.
Proud mommy of 2 wonderful little boys! would love to add a girl to our family in the future. probably with girl-diet.

chantal

Not Ranked

Joined 07-29-2010

Posts 102

chantal

hallo Juffertje

ik kwam ook met opzet nog es op het forum om te zien of je al iets meer weet. Tof dat je wat rustiger bent. en och ja, hoezeer we ook een meisje wensen, van een jongetje zouden we niet minder houden hé!

Groetjes,

en GENIET van je zwangerschap! (ben stiekum een beetje jaloers)

Chantal

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Ik ben ook stiekem jaloers (wel op positieve manier!)

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009

June 2013 @Savvas: Ivf/pgd/spermsort for a Baby Girl or even Baby Girl Baby Girl

juffertje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 05-20-2011

Posts 144

juffertje

Moeilijk moment vandaag! Ik kwam een oud vriendin tegen. Ze heeft nu 3 kinderen. Drie meisjes. Zo scheetig! Met van die schattige kerstjurjes en lakschoentjes. En opeens bekroop me het gevoel dat als dit weer een jongetje is, ik dus echt afscheid moet nemen van het idee ooit een dochter van mezelf in mn armen te houden! Phoe, heb weer tranen in mn ogen. En dan word ik vooral ook boos vanwege het feit dat dat dus niet voor mij is weggelegd dan....

Lisvna

Top 500 Contributor
Girl

Holland

Joined 03-02-2011

Posts 1,078

- IG Top Posters (1000)

Lisvna

Kop op meid! Nog even volhouden en je weet het!

me 1977
husband 1974
Baby Boy 2009

alsjebliefteenmeisje

Not Ranked
Girl

The Netherlands

Joined 11-21-2011

Posts 31

alsjebliefteenmeisje

Vandaag weg zitten zwijmelen bij K3 in de musical Doornroosje... heerlijk wegdromen om later naar het theater te gaan met mijn kleine meisje. Eerst nog even zwanger worden uiteraard, maar goed, het idee is er. Zegt mijn man tegen me: "nou, daar kan je ook gewoon met je kleine man naar toe, dat vindt hij ook wel leuk hoor." Maar toch is dat niet hetzelfde. Nou maar hopen dat ze K3 leuk gaat vinden, anders moet ik nog alleen... hahahaha!

Baby Boy (2008)

Praying very hard for a little Baby Girl. At the moment pregnant after following the girl-diet from Gender Consult. Urine test was pink-positive and nub-shot too. Ultrasound at 15 weeks confirmed it: it's a girl!!!!

creabea

Not Ranked
Girl

holland

Joined 05-25-2011

Posts 40

creabea

Nog eventjes geduld juffertje en je weet het!! We duimen hier met z'n allen mee geloof ik. Dit moet toch een goed teken zijn!!

Lichtwens

Not Ranked

Joined 12-26-2011

Posts 1

Lichtwens

Hallo meiden,

Ik lees nu al een tijd met jullie mee en ik herken jullie gevoelens helemaal.

Bij mij is de wens niet naar een meisje, maar naar jongen. Ik heb drie meiden en de jongste is nu 9 maanden.  Toen ik bij de 3e te horen kreeg dat het wederom een meid werd, zakte de grond onder mijn voeten vandaag. Ik heb toen ook niet van mijn zwangerschaps kunnen genieten en hoopte tot aan de geboorte dat ze het gewoon 'fout' zagen tijdens de talloze echos.

Ik word er persoonlijk helemaal gek van het verlange naar een zoontje. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Het is een vreselijke gevoel/verlangen en ik vind het heel erg vanmezelf dat ik die gevoelens heb. Ik vraag me soms af waarom ik alleen meisjes heb en de rest in de familie heeft zowel een jongen als meisje en wij 3 dezelfde geslachten.

Geld voor high tech hebben wij niet en mijn man zou er nooit aan meewerken al zou het gratis zijn.

Ik hoop dat jullie allemaal de dochter krijgen waar jullie naar verlangen.

Een kennis van ons heeft 4 zonen en 2 weken geleden kreeg ze haar 5e kind, een dochter!

Page 42 of 44 (659 items) « First ... < Previous 40 41 42 43 44 Next >
Login     Register